Download Percuma-Software,Games,Phone,etc!
Powered by Download-Home2u

Friday, December 12, 2008

COVER HANDPHONE KULIT BABI


Salamun'alaik Warahmatullahi Ta'ala Wabarakatuh..

Salam serta selawat ke atas Rasulullah Sallallahu 'Alaihi Wasallam, ahli keluarga baginda serta salam kepada para sahabat yang berjuang menegakkan Islam di muka bumi ini.

Dapat e-mail daripada kawan. Sila check betui2 box hp. saya tak pakai box cam ni. ok. Sekadar renungan

To All My Friends,

Tolong berhati hati bila membeli phone cover kulit. Tolong check that cover carefully. Kalau nampak 3 titik segitiga di kulit itu. Jangan beli. Itu adalah kulit babi. One of my friend beli phone cover ni di Jalan Pasar. Selepas 2 hari memakainya baru dia perasan yang kulit di bahagian dalam phone cover tu ada 3 titik segitiga. Sahihlah ianya dari kulit babi. Beliau membelinya dengan harga RM18. Beliau cuba mencari phone cover lain di KL Sentral dan terkejut, bila jurujual itu menunjukkan phone cover jenis yang sama seperti beliau beli di Jalan Pasar.

Dari situ, bolehlah kita membuat andaian bahawa, phone cover kulit babi ini dah meluas dipasaran. Di harap kawan-kawan dapat mengelakkan diri dari membeli phone cover jenis kulit ini .... Sebar sebarkan berita ini kepada umat Islam yang lain supaya kita tidak terjebak dengan membeli barangan dari kulit Babi ....

copy from http://www.muslimconsumer.org.my

0 comments:

Post a Comment

 

PENGIKUT SETIA

DISEBALIK

free counters Google PageRank Checker

BELACAN™ Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal