Download Percuma-Software,Games,Phone,etc!
Powered by Download-Home2u

Saturday, December 12, 2009

Penapis Air Hanya RM598.00 Sahaja

Disini Bebo nak mempromosikan satu produk keluaran Bumiputra,bukan affiliate dan bukan MLM...hanya sekadar menyokong produk Bumiputera.Bebo tak dapat apapun..hehe..
Cepat..Promosi ini hanya sementara sahaja.Bebo telah mendapati dari maklumat kawan Bebo yang beliau telah pun memiliki penapis air hanya semurah RM598 sahaja iaitu dari Produk Bumiputra :-Imtiyaaz NANO Alkaline Treatment System.

Pihak Bebo tidak mendapat apa2 keuntungan dari hasil jualan mereka cuma Bebo merasakan adalah penting untuk anda mencuba atau memiliki sekurang2nya satu penapis air berkualiti setiap rumah bagi menjamin kesihatan sekeluarga.Kita telah maklum bahawa kualiti air bersih/rawat yang disalurkan ke paip2 rumah kita kadang2 mungkin tercemar.Dan ini membimbang kita dengan tahap kebersihannya.
Mungkin semua telah tahu dengan harga penapis2 lain yang mencecah ribuan ringgit menyukarkan kita untuk membeli dan memilikinya.Dengan promosi dari Imtiyaaz yang menawarkan harga serendah RM598 ni memang sangat berbaloi untuk anda memilikinya kerana produk ini adalah sama kualitinya dengan penapis air jenama terkenal lain dan dijamin 100% Halal.Selepas promosi ini tamat harganya akan mencecah RM1788...

so...cepat ke laman web Imtiyaaz untuk mengetahui lebih lanjut dan tempah lah sekarang...

Support Barangan Keluaran Muslim
p/s:Bebo dah pasang satu penapis air..tp jenama lain...baru tahu sekarang..

0 comments:

Post a Comment

 

PENGIKUT SETIA

DISEBALIK

free counters Google PageRank Checker

BELACAN™ Copyright © 2009 Black Nero is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal